Trixie
Een sterke filosofie!
Het verhaal van TRIXIE begon met een drieënhalf tonner en een Deen. Toen de ondernemer Bonnik Hansen in 1974 z’n vrachtwagen belaadde met hondenriemen, speeltjes en kauwbotten, kon hij niet in het minst bevroeden dat z’n eenmanszaak zich zou ontwikkelen tot een marktleider in Europa.
Vandaag de dag worden meer dan 8.500 speciaalzaken met circa 6.500 artikelen voor honden, katten, kleindieren en reptielen, vanuit onze vestiging in Tarp uit, wereldwijd in meer dan 80 landen bevoorraad.
In het bedrijf werken meer dan 600 medewerkers met een vaste aanstelling en meer dan 100 invalkrachten. In de buitendienst zijn 50 medewerkers voor onze klanten in Duitsland, Oostenrijk, Engeland, Frankrijk, Nederland , België en Luxemburg onderweg. Als leerbedrijf bieden we negen verschillende beroepsopleidingen aan.
Ondanks de snelle groei en het succes is de onderneming met beide benen op de grond blijven staan en authentiek gebleven. Hier tutoyeert iedereen elkaar. Ontmoetingen vinden plaats op gelijk niveau met de bereidheid open en fair met elkaar om te gaan. De regelmatige uitwisseling van ideeën met klanten en leveranciers wordt evenzo gekoesterd als een betrouwbare en behulpzame afwikkeling van vragen. Vriendschappelijk en typisch Noord-Duits inderdaad.
Wij wensen jou en je dier veel plezier met onze producten.
Een zeer persoonlijke huisdierrelatie
TRIXIE coacht jou en je huisdier zowat van de wieg tot het graf, thuis en op reis, bij sport en spel en in ieder jaargetijde met passende producten.
Daarbij gaat het niet alleen om de verschillende voorkeuren en noden van rassen, maar verliezen we ook de actuele trends niet uit het oog.
Kortom: TRIXIE heeft voor iedere dierenvriend wel iets passends in het assortiment. En dat ligt niet alleen maar aan de omvangrijke keur aan 6.500 artikelen, maar ook aan onze zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Bedenker en probleemoplosser!
Veel van de productlijnen worden door vakmensen en designers in eigen huis ontwikkeld, gekeurd en getest. Doch ook de inschakeling van externe dierenexperts en ontwikkelaars speelt een grote rol. Hoge kwaliteitseisen en een op het dierenwelzijn gerichte uitvoering zijn voor ons net zo vanzelfsprekend als een zorgvuldige omgang met klachten.
Duurzaamheid is bij ons een thema!
Sinds het oprichtingsjaar van TRIXIE, 1974, is de liefde voor huisdieren voortdurend gegroeid en worden er tegenwoordig geheel andere eisen gesteld dan vroeger. Zodoende voelt TRIXIE een grote verantwoordelijkheid op haar schouders als het gaat om duurzaamheid of maatschappelijke betrokkenheid. De transformatie en aanpassing van processen wordt voortdurend geperfectioneerd en geïntensiveerd.
Een sterke filosofie!
Het verhaal van TRIXIE begon met een drieënhalf tonner en een Deen. Toen de ondernemer Bonnik Hansen in 1974 z’n vrachtwagen belaadde met hondenriemen, speeltjes en kauwbotten, kon hij niet in het minst bevroeden dat z’n eenmanszaak zich zou ontwikkelen tot een marktleider in Europa.
Vandaag de dag worden meer dan 8.500 speciaalzaken met circa 6.500 artikelen voor honden, katten, kleindieren en reptielen, vanuit onze vestiging in Tarp uit, wereldwijd in meer dan 80 landen bevoorraad.
In het bedrijf werken meer dan 600 medewerkers met een vaste aanstelling en meer dan 100 invalkrachten. In de buitendienst zijn 50 medewerkers voor onze klanten in Duitsland, Oostenrijk, Engeland, Frankrijk, Nederland , België en Luxemburg onderweg. Als leerbedrijf bieden we negen verschillende beroepsopleidingen aan.
Ondanks de snelle groei en het succes is de onderneming met beide benen op de grond blijven staan en authentiek gebleven. Hier tutoyeert iedereen elkaar. Ontmoetingen vinden plaats op gelijk niveau met de bereidheid open en fair met elkaar om te gaan. De regelmatige uitwisseling van ideeën met klanten en leveranciers wordt evenzo gekoesterd als een betrouwbare en behulpzame afwikkeling van vragen. Vriendschappelijk en typisch Noord-Duits inderdaad.
Wij wensen jou en je dier veel plezier met onze producten.
Een zeer persoonlijke huisdierrelatie
TRIXIE coacht jou en je huisdier zowat van de wieg tot het graf, thuis en op reis, bij sport en spel en in ieder jaargetijde met passende producten.
Daarbij gaat het niet alleen om de verschillende voorkeuren en noden van rassen, maar verliezen we ook de actuele trends niet uit het oog.
Kortom: TRIXIE heeft voor iedere dierenvriend wel iets passends in het assortiment. En dat ligt niet alleen maar aan de omvangrijke keur aan 6.500 artikelen, maar ook aan onze zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Bedenker en probleemoplosser!
Veel van de productlijnen worden door vakmensen en designers in eigen huis ontwikkeld, gekeurd en getest. Doch ook de inschakeling van externe dierenexperts en ontwikkelaars speelt een grote rol. Hoge kwaliteitseisen en een op het dierenwelzijn gerichte uitvoering zijn voor ons net zo vanzelfsprekend als een zorgvuldige omgang met klachten.
Duurzaamheid is bij ons een thema!
Sinds het oprichtingsjaar van TRIXIE, 1974, is de liefde voor huisdieren voortdurend gegroeid en worden er tegenwoordig geheel andere eisen gesteld dan vroeger. Zodoende voelt TRIXIE een grote verantwoordelijkheid op haar schouders als het gaat om duurzaamheid of maatschappelijke betrokkenheid. De transformatie en aanpassing van processen wordt voortdurend geperfectioneerd en geïntensiveerd.