Klantenservice
-
Hoe plaats ik een bestelling?
U kunt uw bestelling bij ons online plaatsen, komt u er niet uit? Dan kunnen wij uiteraard ook de bestelling voor u handmatig aanmaken.
-
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
- Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen zo spoedig mogelijk klaar te maken voor verzending.Onze actuele verwerkingstijd:- Besteld u op maandag, dan wordt uw bestelling uiterlijk de maandag erop verzonden.
- Besteld u op dinsdag, dan wordt uw bestelling uiterlijk de dinsdag erop verzonden.- Besteld u op woensdag, dan wordt uw bestelling uiterlijk de woensdag erop verzonden.- Besteld u op donderdag, dan wordt uw bestelling uiterlijk de donderdag erop verzonden.- Besteld u op vrijdag, dan wordt uw bestelling uiterlijk de vrijdag erop verzonden.- Besteld u op zaterdag, dan wordt uw bestelling uiterlijk de vrijdag erop verzonden.- Besteld u op zondag, dan wordt uw bestelling uiterlijk de vrijdag erop verzonden.
Dit komt omdat wij de producten van ons eigen merk 'Whoopie', met de hand afwegen en/of mixen om de kwaliteit van de producten hoog te houden.
De verwerkingstijd staat ook altijd bij de producten vermeld. Wij versturen de bestelling wanneer uw gehele bestelling klaar is voor verzending.
-
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Wanneer u nog geen email heeft gehad met het onderwerp: Het verzendlabel voor uw order is uitgeprint!, kunnen wij uw order nog wijzigen of annuleren voordat de vervoerder deze heeft ontvangen.
-
Ik heb een vraag over een product, waar ken ik terecht?
U kunt ons hierover mailen naar [email protected], of ons een berichtje sturen via Whatsapp: +31622449590
-
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestigingsmail gehad?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u binnen enkele ogenblikken automatisch een bestelbevestiging per mail. Als u deze niet heeft ontvangen kan het zijn dat deze in spam of bij overig / reclame terecht is gekomen. Is uw bestelbevestiging daar ook niet binnengekomen, kunt u een mail naar ons sturen en dan versturen wij de mail opnieuw.
-
Met welke betaalmethoden kan ik betalen in de webshop?
- U kunt bij ons betalen met:- IDEAL,- Klarna Achteraf Betalen,- Klarna Betaal in 3 delen,- Verschillende soorten krediet- en debetkaarten zoals Visa, Mastercard en Maestro,- Paypal,- Bancontact,- Sepa overboeking,- SOFORT Banking,- KBC/CBC Payment Button,- Belfius Direct Net,- Giropay,Wij maken gebruik van het betaalplatform Mollie, dat is een tussenbedrijf die ervoor zorgt dat geld veilig van uw bankrekening naar ons gaat.
-
Is mijn betaling/bestelling gelukt?
U ontvangt van ons een automatische email wanneer de betaling is gelukt.
-
Kan ik ook een digitale factuur ontvangen?
U ontvangt in uw orderbevestiging automatisch een digitale factuur. Heeft u deze niet ontvangen? Dan kunnen wij deze per email naar u toe mailen.
-
Verkopen jullie cadeaubonnen?
- Jazeker! Wij hebben onze eigen 'Whoopie' cadeaubonnen, deze zijn te koop via: https://www.webwinkel-whoopie.nl/buy-gift-card/Deze zijn in te wisselen bij ons in de winkel of online.
-
Kan ik betalen met een cadeaubon of VVV kaart?
Wegens zeer hoge transactiekosten vanuit bedrijven zoals VVV werken wij alleen met onze eigen cadeaubonnen: https://www.webwinkel-whoopie.nl/buy-gift-card/
-
Kan ik achteraf betalen?
U kunt bij ons achteraf betalen met Klarna.
-
Kan ik op factuur betalen?
Het is momenteel alleen mogelijk om achteraf te betalen via Klarna.
-
Aan welke landen leveren jullie?
Wij leveren in alle landen binnen de Europese Unie
-
Is het ook mogelijk om mijn bestelling op te halen?
Dat is zeker mogelijk.
U kunt uw bestelling bij ons in Gameren tijdens onze openingstijden ophalen, u ontvangt een email wanneer deze opgehaald kan worden. U kunt ook uw bestelling op een beurs of evenement waar wij aanwezig zijn ophalen.
-
Is het mogelijk om mijn bestelling op een beurs of evenement op te halen?
Dat is zeker mogelijk!
-
Kan mijn bestelling in het weekend worden bezorgd?
DPD levert ook op zaterdag. Wilt u uw bestelling op een bepaalde dag laten leveren? Vermeld dit in de opmerking en wij doen ons best om dit door te geven aan de vervoerder.
-
Kan ik het product ook ergens anders laten bezorgen?
Het is mogelijk om uw bestelling bij een DPD Pick UP Point te laten bezorgen. In het winkelmandje bij verzendmethodes kunt u het afhaalpunt aangeven.
-
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
U kunt de status van uw bestelling online volgen, en via de emails die wij sturen. Uiteraard krijg u van ons ook een trackingcode wanneer DPD het pakket heeft ontvangen.
-
Kan ik leverinstructies doorgeven?
Wanneer u bij opmerking de leverinstructies beschrijft, zullen wij deze leverinstructies op een etiket op de doos plakken
-
Mijn bestelling staat op verzonden, maar ik heb geen tracking ontvangen.
Wij zijn sinds begin september overgestapt naar een ander verzendbedrijf, waardoor een bestelling direct op verzonden komt te staan wanneer wij een pakbon uitprinten om deze klaar te maken. Er kan hierdoor een paar dagen tussen zitten tussen de 'verzonden' status op onze website (aangezien de bestelling automatisch na het printen van de pakbon op verzonden komt te staan) en de werkelijke verzending wegens onze verwerkingstijd. Wanneer het pakket in het sorteercentrum van DPD is, ontvangt u een bericht van DPD met de track and trace code en een tijdsindicatie voor de levering (deze email wordt vaak s avonds verstuurd).
Wij raden dan ook aan om uw mail, maar ook de spam en reclame map goed in de gaten te houden aangezien de mails van DPD hier soms in terecht komen.
-
Wat moet ik doen als er iets mis is met de bestelling die ik ontvangen heb?
Dat is uiteraard heel vervelend en absoluut niet de bedoeling. U kunt dit aan ons melden via de email: [email protected] of via Whatsapp: +31622449590.
Wij vragen aan u om in het bericht uw ordernummer te vermelden, het product en wat niet goed is gegaan.
-
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
Wanneer een bestelling meer dan 3 werkdagen op de status: op het depot of onderweg voor uitlevering blijft hangen, kunt u het beste met ons contact opnemen zodat wij een onderzoek kunnen starten. Zegt de tracking dat het pakket is bezorgd, en heeft u geen pakket ontvangen? Dan kunt u ook contact met ons opnemen via de email: [email protected] of via Whatsapp: +31622449590. Wij vragen u om in het bericht uw ordernummer, naam en adres te vermelden zodat wij u direct kunnen helpen.
-
Wat zijn de verzendopties?
Wij verzenden met DPD, u kunt kiezen voor thuislevering of naar een pakketpunt.
-
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw bestelling retour te sturen.
-
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
U kunt de bestelling of producten naar ons retour sturen met een vervoeder naar keuze. De kosten voor retour van u thuis naar ons zijn voor eigen rekening
-
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Alleen de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
-
Kan ik mijn bestelling retourneren in de winkel?
Het is zeker mogelijk om uw bestelling bij ons in de winkel te retourneren. Echter dient dit wel binnen 30 dagen na het plaatsen van de bestelling te gebeuren.
-
Moet ik mijn retour online aanmelden?
- Wanneer u een account heeft bij ons, kunt u uw retour online aanmelden. Aangezien wij het retourlabel niet vergoeden, dient u de bestelling zelf te frankeren.Bij het retour sturen van uw bestelling dient u het Herroepings / Retourformulier ingevuld hierbij te doen.
Deze is te downloaden via: Herroepings / retourformulier PDF
-
Hoelang duurt het voor mijn betaling is terug gestort?
Binnen 14 dagen hebben wij uw retour verwerkt en het bedrag naar u teruggestort.
-
Hebben jullie kortingsacties?
Jazeker! Wij hebben (bijna) iedere vrijdag om 17:00 uur t/m zondag 23:59 uur een weekenddeal, daarnaast hebben wij vaak ook maandaanbiedingen. Tussendoor hebben wij soms ook kortingsacties, deze verspreiden wij via Social Media en onze nieuwsbrieven.
-
Hebben jullie maandaanbiedingen?
Jazeker! Deze zijn te vinden op deze pagina: https://www.webwinkel-whoopie.nl/aanbiedingen/maandaanbiedingen/
-
Wanneer komt de weekenddeal online?
- Onze weekenddeal komt iedere vrijdagmiddag om 17:00 uur online, en is geldig tot en met zondag 23:59 uurDe weekenddeals versturen wij via de email in een nieuwsbrief, is te zien op onze Social media en te zien op deze pagina vanaf vrijdag 17:00 uur: https://www.webwinkel-whoopie.nl/aanbiedingen/weekenddeal/
-
Hebben jullie kortingen voor opvangen?
- Omdat wij zelf een opvang (Stichting Kleindierenopvang Whoopie) hebben, weten wij hoe lastig het is om het financieel te redden. Daarom hebben wij besloten om standaard 5 % korting op producten te geven aan opvangen.De hoofdverantwoordelijke van de desbetreffende opvang kan zich aanmelden via [email protected] onder vermelding van ‘aanmelden korting opvang’.Wij hebben echter wel een kleine voorwaarde, de opvang dient een KVK – nummer (NL) of erkenningsnummer (BE) te hebben. Dit dient ook vermeldt te worden in de mail.Per opvang wordt er één kortingscode aangemaakt, deze is alleen te gebruiken door en voor de opvang zelf.
-
Zijn jullie in de zomer gesloten?
- Deze zomer zijn wij in de maanden juli en augustus iedere maandag gesloten.Dit houdt in dat wij op maandag 1 juli, 8 juli, 15 juli, 22 juli, 29 juli, 5 augustus, 12 augustus, 19 augustus en 26 augustus gesloten zijn. Deze dagen zullen wij ook geen bestellingen versturen.Houd rekening in juli en augustus met de volgende verwerkingstijd: (1 tot 5 werkdagen verwerkingstijd waarvan zaterdag, zondag en maandag niet meetellen als verwerkingsdagen).Besteld u producten van ons eigen merk 'Whoopie' (zoals gedroogde kruiden) op:- maandag, dan wordt deze uiterlijk de dinsdag in de week erop verzonden.- dinsdag, dan wordt deze uiterlijk de woensdag in de week erop verzonden.- woensdag dan wordt deze uiterlijk de donderdag in de week erop verzonden.- donderdag, dan wordt deze uiterlijk de vrijdag in de week erop verzonden.- vrijdag, zaterdag of zondag, dan wordt deze uiterlijk de dinsdag in de 2de week erop verzonden.Dit komt omdat wij de producten van ons eigen merk 'Whoopie', met de hand afwegen en/of mixen.
-
Wat zijn jullie openingstijden?
Bekijk onze meest actuele openingstijden via: https://www.webwinkel-whoopie.nl/service/openingstijden/
-
Zijn jullie op zaterdag geopend?
Voorheen waren wij inderdaad op zaterdag geopend, echter wegens omstandigdheden zijn wij op dit moment alleen maar op maandag t/m vrijdag geopend.
-
Zijn jullie op zondag geopend?
Wij zijn alleen op maandag t/m vrijdag geopend
-
Zijn jullie op feestdagen geopend?
- Dat is afhankelijk van de feestdag:Nieuwjaarsdag - gesloten (vanaf vrijdag 22 december t/m 2 januari gesloten)Goede Vrijdag - mogelijk geopend - zie hiervoor onze openingstijdenEerste Paasdag - geslotenTweede Paasdag - mogelijk geopend - zie hiervoor onze openingstijdenKoningsdag - mogelijk geopend - zie hiervoor onze openingstijdenBevrijdingsdag - mogelijk geopend - zie hiervoor onze openingstijdenHemelvaartsdag - mogelijk geopend - zie hiervoor onze openingstijdenEerste Pinksterdag - geslotenTweede Pinksterdag - mogelijk geopend - zie hiervoor onze openingstijdenEerste Kerstdag - gesloten (vanaf vrijdag 22 december t/m 2 januari gesloten)Tweede Kerstdag - gesloten (vanaf vrijdag 22 december t/m 2 januari gesloten)
-
Zijn honden toegestaan in de winkel?
Omdat wij diervoedermiddelen verpakken, zijn huisdieren niet toegestaan in onze winkel omwille van de hygiëne. Deze regel is bepaald door de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit. Assistentiehonden zijn een uitzondering op deze regel!
-
Waar zijn jullie gevestigd?
Wij zijn gevestigd in Gameren (Gelderland), dat is ongeveer 15 minuten boven Den Bosch en 30 minuten onder Utrecht.
-
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
Wij van Whoopie kunnen met volle trots onze fysieke winkel de grootse van Nederland noemen met ruim 450m2 winkelruimte.
-
Wat zijn de openingstijden?
Bekijk onze meest actuele openingstijden via: https://www.webwinkel-whoopie.nl/service/openingstijden/
-
Hebben jullie speciale aanbiedingen in de winkel?
Jazeker! Alle actuele afhaaldeals zijn te zien via: https://www.webwinkel-whoopie.nl/aanbiedingen/afhaaldeals/
-
Verkopen jullie ook dieren?
- NEE! Wij zijn tegen het verkoop van dieren in winkels. Wij kunnen uiteraard wel doorverwijzen naar opvangen of fokkers.
-
Hebben jullie dieren in de winkel?
Onze kantine hebben wij omgetoverd tot een ‘inspiratiecentrum’ vol met natuurlijk ingerichte verblijven met dieren. Zo hebben wij meerdere hamsterverblijven staan, een voliere met onder andere valkparkieten en grasparkieten, een voliere met degoes, een groot cavia verblijf, maar liefst 3 verschillende soorten muizen, en uiteraard nog veel meer ;) . De dieren die in deze verblijven zitten zijn niet te koop of te adopteren, deze dieren hebben wij zelf opgevangen, hebben wij geadopteerd of bij een fokker gekocht.
-
Is het parkeren gratis?
Jazeker! U kunt op onze eigen parkeerplaatsen bij onze winkel gratis parkeren
-
Zijn jullie bereikbaar met het OV?
- Er is een bushalte op circa 5 minuten lopen van onze winkel vandaan, en het treinstation zit een paar kilometer verderop. Wij raden aan wanneer u gebruik maakt van OV om vooraf de reis te plannen via 9292.nl
-
Waar zijn jullie gevestigd?
Wij zijn gevestigd in Gameren (Gelderland), dat is ongeveer 15 minuten boven Den Bosch en 30 minuten onder Utrecht.
-
Wat zijn de openingstijden?
Op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur, zaterdag en zondag gesloten. De meest actuele openingstijden zijn te vinden via: https://www.webwinkel-whoopie.nl/service/openingstijden/
-
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
Wij van Whoopie kunnen met volle trots onze fysieke winkel de grootste van Nederland noemen met ruim 450m2 winkelruimte.
-
Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Onderaan elke pagina kunt u zich inschrijven op de nieuwsbrief
-
Hoe kan ik contact met jullie opnemen als mijn vraag hier niet tussen staat?
Dat kan via de email: [email protected]. Telefonische via: +31622449590 of via Whatsapp: +31622449590
-
Hoe kan ik een vraag of klacht indienen?
Dat kan via de email: [email protected]. Telefonische via: +31622449590 of via Whatsapp: +31622449590